2013年9月30日 星期一

ETtoday 新聞雲: 軍官嗆:如果我是老百姓就揍爆妳!女士官長嚇到睡不著

ETtoday 新聞雲
ETtoday.net 線上提供即時新聞,包括政治、財經、社會及國際要聞,以及生活、消費、寵物、新奇、娛樂、運動、旅遊資訊和相關新聞報導。 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
軍官嗆:如果我是老百姓就揍爆妳!女士官長嚇到睡不著
Oct 1st 2013, 00:40

軍官嗆:如果我是老百姓就揍爆妳!女士官長嚇到睡不著
台中清泉崗空軍基地成姓軍官,認為楊姓女士官長沒有積極處理業務,氣得恐嚇她說「如果我是老百姓,我就揍爆妳!」女士官長嚇到晚上狂失眠,著急向台中憲兵隊報案。台中地院9月30日依妨害自由罪判成男拘役50日,可易科罰金。 《詳全文...》

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言